Wednesday, October 29, 2014

kite menantikan blogger2 lembu lembumno berkokok dgn taik kahkahkah

RM888 Billion : Ku Seru Blogger umnoApco Haramjadah Perompak wang rakyat....

Anwar Ibrahim tak henti2 menyerang Najib Razak menuntut penjelasan kemana menghilangnya atau dalam ertikata yang lebih sodap di dengar..., kemana mengalirnya wang haram hasil dari penyelewengan kerajaan bn (Najib) seperti yang dilaporkan oleh badan kewangan antarabangsa, Global Financial Integrity (GFI) baru-baru ini.

Perkara ini jika ianya datang dari mulut Anwar Ibrahim gua pun tak kesah sangat sebab bagi gua hanya sebagai serangan politik peribadi jer.... so apa ada hal kan... nama pun politik... dan politik pulak kalau tak menipu tak sah... hahahahaaa...

Memandangkan perkara ini, Anwar pun cilok dari laporan sebuah badan kewangan antarabangsa... takan gua nak salahkan Anwar kot.., maknanya ini sudah jadi kes besar bagi negara beb.... RM888 billion..????

Lu gila ke apa Najib...???

Jadi gua nak seru... blogger2 umnoapco supaya minta penjelasan sikit dengan Ulul Amri lu orang tuuuu..., mana lesapnya wang tersebut. Seperti yang Anwar kata... seperti yang di laporkan oleh GFI..;-

 “Wang haram adalah wang rasuah, kedua, wang jualan dadah bernilai berbilion ringgit dan ketiga, wang yang dikumpulkan pembesar dan tauke-tauke besar. Ini dijelaskan dalam laporan GFI,” 
Weiiii... ulul amri umnoApco - Najib Razak, Anwar kata dah sebulan lebih dia mendesak jawapan dari lu... apa dah jadi bro... lu kalau ada teloq jawap jelah dakwaan tersebut jangan jadi bisu pulak... rakyat nak tau jugak. Kalau takdak teloq nak jawap... baik cabut jer.. teloq tuuuu... bagi makan kat anjing... tak pun bagi Rosmah pakai dah tentu2 dengan beraninya dia akan tolong jawap bagi pihak lu sebagai seorang PM...


Khaaakkk ptuiiii..... malang sungguh Malaysia berPM - kan seorang pondan.... dan lebih malang lagi... kepada pengundi2 yang bangang kerana masih mengundi kerajaan bn yang penipu nih... dan melantik si pondan jadi PM..

Kesimpulannya di sini..., Kerajaan manakah yang akan membankrapkan NEGARA...???

Adakah Kerajaan Pakatan Rakyat yang telah memerintah Malaysia selama 54 tahun atau Kerajaan Barisan Nasional yang sedang bermimpi menakluk Putrajaya... kah..kah..kah...

DARI BLOG RAKYAT MARHAEN..

@B.. KAHKAHKAH.. INI KILAJAAN 1MESIA HARAMJADAH SUDEY KASI ROMPAK WANG RAKYAT PULUH2 TAHUN DAN SUDEY KASI INI NEGALE MAU ITU BENGKELAPSI, LU OLANG MUDE2 LAGI MAU SUKONG KA ? INI ABUYA MUAJIB GADAZAK PONDAN PUNYE KAKI MAA.. KAHKAHKAH.. INI OLANG BAPAK SEGALE BAPAK PEROMPAK 1MESIA KAHKAHKAH

sile lihat klip video nie beb.. memang benar ape yg di katekan P.RAMLEE.. kahkahkah
Baca Seterusnya
Twitter Facebook Feed