Tuesday, February 22, 2011

The Lagend of the Bontot Saifool for Umno Apco Servive.. betui ke bahase english gua nie ?

Kes sodomi 2 makin kelam kabut bile pelbagai spekulasi dan pelbagai keraguan berade di sekelilingnye beb,
bile saifool kate die di liwat, tapi dalam borang forma doctor cubaan meliwat ? dan dalam sabitan mahkamah, akta kes meliwat dgn paksa, tapi dalam kanun jenayah.. di liwat dgn rele ? ape kejadahnye mahkamah mesia nie ? langsung tak bley pakai ?
mohd saiful bukhari bin azlan 850706015697 bile di tanye dgn pelbagai fakta.. ahli kimak nie tak bley nak jawab dgn baik.. keliru ka beb ? dekat bontot saifool yg menjadi pelindung bagi umngok haramjadah ade banyak kesan air mani.. air mani siape ? seluar saifool ade kesan air mani gak tapi kek zip depan seluar die ?kenape banyak sangat bende2 yg tak munasabah ? yg tak masuk akal pun alew.. kahkahkah
hebat gilew sial mesia nie.. sumenye bley di beli hatta jiwe dan rage pun boleh di beli.. demi nak kekalkan kuase umno apco yg dah tinggal sisa2 idup.. budak sekor nie di jadikan jambatan.. ape punye olang lew ini macam ? lu ingat rakyat mesia alew picaye kew ini celite ? olang2 umngok Bee End jew yg beriman padenye.. kes makin merepek.. doktor pakar2 haramjadah tu kate.. dalam bontot saifool takde kesan tusukan atau tembusan, tapi kek sekitar lubang bontot die ade 3 kesan air mani, air mani saifool, lelaki y dan lelaki tidak di kenali ? kahkahkah.. kenape pancut kek bontot saifool jew ? bukan bunting pun kalu pancut dalam ? persoalannye.. apsal sampai air mani saifool pun ade kek bontot die beb ? die melancap.. peh tu die letak sendiri kek bontot die ? sampel dna dsai letak sekali kek bontot die, dan lelaki yg 1 lagi ? agaknye tuhan nak tunjuk lew tu kebodohan manusia dalam mencipte pembohongan dan  kemunafikan... kahkahkah..
@B.. konspirasi umngok ni pasti di ketahui gak beb oleh sume olang..  demi kuase dah jadi tak takut langsung nak MAMPOS.. kahkahkah

No comments:

Post a Comment

Twitter Facebook Feed