Wednesday, February 23, 2011

Mahasiswa telah Di rosakan Otaknye ulih Bloger2 jalanan pembangkang ?

bile ramai majoriti mahasiswa sudey takde rase keumngokan agi.. tande umno is dead... bile ramai olang2 mude mule beralih arah pade bende yg baru.. tandenye Umno apco will Bee End.. bile ramai generasi mude yg dah tak sabo2 nak kluar mengundi.. tandenye.. umngok bakal tumbang kew tanah..
 hiburan sparuh bogel lu sendiri mau ingat lew bile lu dah mampos nanti.. ini lew die umngok will Bee End..
 fulemak.. anak tim perdane menteri yg cakap jgn cabar ketuanan melayu.. anwar adelah pengkhianat melayu.. anak pompuan die alew nampak ke kemelayuan nye beb ?
 kite mahu melayu maju dalam wawassan 2020.. yeah.. sangat maju skang nie.. bebudak melayu togok arak sebab pew de hal.. umngok bagi beb.. kahkahkah
 perangai sekor2 lembu lembumno yg wajib di tarbiahkan.. atau di maki jew senang.. kahkahkah
anak menteri nazri aziz ? sibuk pasal ketuanan melayu ? pakai rantai, awek telanjang ? melayu sangat ke namenye ni ?
mane ade umngok nie perjuangan beb ? lu tengok sendiri lew.. semuanye jenis tak senonoh anak2 derang nie.. mane g melayunye ? jgn cakap lew islam nye.. melayu nye pun takde.. kalu dah masing2 macam nie ? lu ingat makcik2 pakcik2 kek kg tu tau kew ? kompen derang tak tau beb, tapi budak2 mude kek mesia ? banyak gilew yg dah tahu sebab maklumat di hujung jari telunjuk lu..

Pejuangan apew cemni ? umno apco sibuk kate ketuanan melayu, hidup melayu ? jgn cabar melayu, MELAYU sangat kew derang nie ? ni gua nak bitau cikit.. kalu lu melayu.. lu jage lew anak2 lu bebaik.. bukan cemni anak2 telanjang.. lu menteri ape bikin ? same mau bogel kew ?

@B... kalu dah umngok tu umngok gak beb.. bukan melayu yg umngok cari.. jauh sekali nakkan islam.. umno apco nie perjuangan die kumpul harte sebanyak mungkin dan kuase supaye boleh turus bolot licin harte dan kekayaan negare.. anak2 derang semunye melayu haramjadah.. termasuk lew mak bapak die.. kahkahkah.. lu tepuk lu punye dade.. lu tanye dalam diri lu... ini umngok alew betui kew perjuangkan melayu dan islam ? jawabnye.. universiti sikalang telah di kuasai ulih golongan2 mude yg BERJIWE PEMBANGKANG! kahkahkahkah


2 comments:

  1. setuju....bila kata kafir ....org umno marah tapi kata ingkar tak marah kan sama jer maksud.

    takut hilang sokongan walaupun mengundang kemurkaan Allah....

    Rasullulah tidak perjuangkan bangsa tetapi Islam yang di tegakkan...

    Rasullulah tak ajar salam satu malaysia...tetapi Assalamualaikum penuh dengan roh dan salam kesejahteraan limpahan rahmat Allah

    ReplyDelete
  2. beb.. sangat sutuju.. bile agi nak kubokan umngok nie ?

    ReplyDelete

Twitter Facebook Feed