Saturday, February 19, 2011

Sodomi 2 makin geliati.. olang German pun ketawe!!

Kes sodomi 2 yg di ketahui ramai memang angkara mat mongol, dah bertambah2 heran lew.. dekat jubo saifool ade 3 kesan DNA ? 1 saifool punye air mani, 1 lelaki Y, 1 lagi tidak di kenali ? budak ni gayboy ke ape ? doktor2 pun macam same macam jew, kejap pusing sane pusing sini kesudahannye anwar masuk sungai buloh lagi.. lu kene dgr lagu search beb.. pawana, ape lew geliati sangat mahkamah mesia nie ? macam kartun.. kalu dekat luar negare ... kompom kes dah kene kutuk dgn kerajaannye.. tapi mesia ? cem biase lew.. haramjadah punye pemerintah.. ala FIRAUN!!

@BeB, ingat.. duit segalenye, tapi duit gak boleh bikin mesia caca marba cem sekalang ni.. kahkahkah

4 comments:

  1. fitnah itu tidur sesiapa yg membangkitkanya tunggulah azab Allah...

    hukuman yg di kenakan pada Anwar Ibrahim busuknya sampai ke langit...Tuabat la manusia...

    ReplyDelete
  2. betui ke gambar tu, den nampak mcm dua orang pompuan kan dlm gambar kat atas,

    ReplyDelete
  3. makin merepek beb derang nie.. jubo tak koyak pun ? nie sume sebab nak kubokan dsai jew.. umngok haramjadah..

    ReplyDelete

Twitter Facebook Feed