Monday, March 07, 2011

Mufti Perak Dah Masuk Pas ?

Harussani: Farahhana Perlu Bertaubat Samakan Nik Aziz Dengan Ayah Pin,

Tindakan seorang pemimpin kanan sebuah pertubuhan kalu tak silap gua puteri umngok atau lembu lembumno atau sewaktu dgnnye menyamekan Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dgn ketue  muke ajaran sesat Ayah Pin, Ariffin Muhammad boleh membawe kepade dose jike individu berkenaan tidak bertaubat dan memohon maaf kepada Tuan Guru.

Mufti Perak,  Abuya tuan guru ulama ustaz Tan Sri Harussani Zakaria berkate, ini kerane, perbuatan menyamekan keperibadian seseorang dengan perwatakan individu lain yang bertentangan dengan personalitinye adalah berdosa dan hukumnya fasik.
@B. beb sejak bile harusana sini nie sukong pas beb ? nie sesuatu yg sangat janggal.. kahkahkah, kalu harusani pun memperakui tuan guru sebagai seolang ulama yg berani menyatakan kebenaran dan tidak tunduk pade pemunafik2 tegar dalam umno apco.. ape kate lembu2 umno apco semue selame nie mengenai tuan guru nik aziz yg lu olang kate sesat tu beb ? kahkahkah.. ingat umno apco ingat dari pemimpingok sampai lembu lembunye suke buat fitnah.. kahkahkah

4 comments:

  1. huahahhaha..... insyaallah.... akan masuk la tu.... dia pon takut nak kata tok guru sesat..... utk penyokong umno tu fikir la baik2....

    ReplyDelete
  2. sape yang sesat nie?
    tu la kalau ajaran sekular yang dididik dari kecil susah nak bezakankan yang mane ulamak yang mane haprak

    ReplyDelete
  3. hahaha!!!! patut lu penyokong2 PASPISPUS malu la sebab dah mcm Bro Anwar the Chameleon.. bila Tan Sri Harussani Zakaria bagi komen yg sedap, yg enak, yg manis, yg kena dgn korg bukan main melompat sakan macam beruk dapat bunga.. tapi bila Tan Sri Harussani Zakaria bagi komen yg panas, yg hangat, yg kena batang hidung penyek korg tu, bukan main lagi korg bambu beliau..mcm2 korg ckp beliau ni..DASAR PENYOKONG PASPISPUS CHAMELEON!!!

    ReplyDelete
  4. hehe, mufti perak ni memang dah nampak pas tu benar tapi sebab takut kene letak jawatan terpaksa lah dia ikut umngok. tapi bila aku baca sampai habis, pencacai umco lidah kelu sekarang.

    ReplyDelete

Twitter Facebook Feed