Tuesday, May 03, 2011

Rahsia terbongkar.. bidio lucah telah di edit.. wajib bace beb!

salam perjuangan dan salam perubahan minda sume beb..

terpetame kalinye gua nak cite sikit pasal edit mengedit nie beb..


ape yg umno apco berserte gerombolan2 dungu lagi membebalkan kate.. bidio tidak mungkin dapek di edit termasuklah gerombolan2 filem yg menjadi akar pade umngok yahudi jahanam..

 sile lihat nie beb.. bidio yg di edit..

jgn lew cube lagi temberang rakyat mesia dan olang mude.. lu olang dalam umno tu dah busuk sampai keperingkat nanah dan bangkai.. fitnah itu lebey dasat dari membunuh..

nasihat gua pade gerombolan2 songkok 3 jengkal.. bertaubat lew dari melakukan fitnah aib dan mungkar demi kuase dunia yg hampir2 padam.. pade mat mongol berserte gerombolan2 yg beriman pade fitnah bidio lucah umporno nie.. gua ucapkan  semoge lu olang cepat mampos dan sempat minta ampun.. kalu tak sempat.. g lew mampos same lu olang

Abbs. sumenye bise di edit.. gambo bidio obama nie siap HD lagi.. ni kan pule gambo hitam putih ? kahkahkah.. kot ye pun nak temberang.. temberang lew kek org asli kek afrika.. kek mesia nie olang mude sangat terbuke lagi berilmu .. dapek membezakan yg baik dan buruk.. bukan macam gerombolan umporno.. lembu2 penambat yg setia pade perjuangan elitis yg hanye mengkayekan diri mereka.. tapi lu olang ? lebey mulia vavi lagi dari lu olang.. ingat beb.. seks dan jubo adelah makanan harian pade gerombolan2 dan pemimpin2ngok mereka.. ingat umno.. ingat lew umporno! kahkahkahkah

No comments:

Post a Comment

Twitter Facebook Feed