Tuesday, July 26, 2011

SPR Suruhanjaye Pembohong Rakyat. kah kah.. Anjing Babi Negara(BN) kah kah kah

Timbalan Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Datuk Wan Ahmad Wan Omar hari ini berdepan dengan hadirin yang mencemuhnya dalam debat dengan pengerusi BERSIH 2.0 Datuk Ambiga Sreenevasan.

NONEBeliau juga kena 'boo' beberapa kali sehingga terpaksa merayu kepada hadirin supaya memberinya peluang membuat penjelasan dalam debat yang dianjurkan oleh Kumpulan Karangkraf, sebuah pertubuhan media yang menerbitkan Sinar Harian dan beberapa majalah popular yang lain.

Wan Ahmad bertegas menjelaskan bahawa SPR tidak mempunyai kuasa menguatkuasa dan menolak tanggungjawab meminda undang-undang pilihan raya kepada Pejabat Peguam Negara.

“Jangan anggap SPR sebagai musuh,” rayunya.

Dalam tindakbalasnya, Ambiga membidas SPR kerana tidak mengambil langkah pro-aktif meminda undang-undang yang lapuk.

NONE“Awak yang menganggap orang ramai sebagai musuh. Jika SPR bertindak terhadap cadangan pembaharuan, kami akan sokong anda. Kami akan berjuang bersaam anda,” katanya sambil diberikan tepukan gemuruh oleh hadirin.

Panel itu turut dianggotai oleh profesor dari UKM Datuk Shamsul Amri Baharuddin.




KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

kah kah kah kah kah

SPR ni ingat rakyat boleh terime ke budaya songsang mereka tu ? kah kah kah
SPR ni ingat rakyat bodoh baghal macam umngok ke ? kah kah kah
SPR ni kalu nak menipu pun tipu ler bangla ke indon ke myammar ke.. kah kah

ini tidak yg di tipu adalah org malaysia sendiri ? kah kah kah
bangang bangang.. memang kebangangan SPR Suruhanjaya Penipu Rakyat ni.. kah kah

bukan sekadar kene boo jer.. kalu gua ade kek situ tadi gua ludah muka dia khakkk ptuiiii! kah kah
atau gua akan kencingkan atas kapla dia.. kah kah kah

ikut jer ler amanah rakyat, dah rakyat nak SPR telus.. buat la ikut kehendak rakyat.. kah kah kah
lu bukan bekerja utk umngok kan ? tapi lu bekerja utk rakyat memilih pemerintah..
ape bodoh sangat tak bley berfikir ke ? yg umngok tu jadikan lu balaci anjing babi ?

atau lu memang babi anjing umngok ? kah kah kah
Twitter Facebook Feed