Sunday, September 11, 2011

Artis Berzina.. namahai lu org..

Gua sebenarnya malas nak cerita tentang artis ni beb.. sebab gua ni jenis kepala rock sikit..
tak ambil port pun dunia artis yg tunggang langgang semenjak menteri jaga artis dan mati dulu.
kah kah kah


lu org tengok gambar artis hot ini beb bebaik.. lu ada kenal ke? kikiki
ini ler namanya SEMANGAT 1MALAYSIA.. kah kah kah


KLIK PIC UNTUK BESARKAN GAMBAR
BAGI MABOK SIKIT, MALAM NI GUA PARAP LU ORG,
LETAK PEHA LU DEKAT SENJATA GUA YE..
LU ORG TAU LER NASIB LU ORG MALAM NI..
KENA DOGGIE LER JAWAPNYA
KAH KAH KAH


SILA KLIK PIC UNTUK BESARKAN GAMBAR.
 ARTIS L = JOM KITA BERZINA NAK TAK?
ARTIS G - NAK.. TAPI I TAKKAN HISAP PALIR U OK..
ARTIS L - KENAPA PULAK?
ARTIS G - SEBAB KITA BUKAN MUHRIM..
ARTIS L - EK - ELE..
KAH KAH KAH


SIAP LER LU MALAM NI..
GUA MERAHKAN PUTIHNYA KULIT LU NI..
MEMANG GUA TANAM SAMPAI LU SESAK NAFAS
SAMPAI LU MINTAK AMPUN DGN GUA..
KAH KAH KAH


logika..

jahanam tanah air gua beb..
ini semua salah umno apco haramjadah..
akhlak org islam di malaysia bagaikan sampah sampah yg bertuan..
tuannya adalah pencacai british..

si pengkianat agama bangsa dan negara.. kah kah kah

15 comments:

  1. gua garenti KOTE dia mesti keras nya semasa photoshoot ini..

    ReplyDelete
  2. keras pulak kotey aq baca ayat ko ni.. sial laa

    ReplyDelete
  3. keh3 siotnya komen org atas hahahah

    ReplyDelete
  4. "keras kote"macam mana nak keras bro..tak salah aku,dia pun pompuan gak...hahahahahah

    ReplyDelete
  5. sape ni?
    aku x kenal pun.................\

    ReplyDelete
  6. amad.. siapa pompuan tu ? aq rasa artis kita kan? AF kan?

    ReplyDelete
  7. ni semua punca dari umno apco.. melayu boleh... yeah.... bolehland.. kah kah kah

    ReplyDelete
  8. keras puting ney...oh...

    ReplyDelete
  9. http://www.facebook.com/groups/parlimen.malaysia/?id=296919633656881

    ReplyDelete
  10. huhuhu...meme keras giler da kotek dia tu...wakkakaka

    ReplyDelete
  11. ASTAGFIRULLAHALAZIM~~~~

    ReplyDelete
  12. اللهم إنى أعوذبك من عذاب القبر وعذاب النار ومن فتنة المحياى والممات ومن فتنة المسيح الدجال.

    ReplyDelete
  13. kuar dah air aku lancap x thn tgk...aaahaaaahhhhhaarrrggghhh...!....

    ReplyDelete

Twitter Facebook Feed