Wednesday, September 14, 2011

Lelaki Tolong Jgn Baca ni!!!!!

NAMPAK TAK GUA SUKA KALERING?
PANDANGAN SUDUT MATA GUA..
MEMANG BIASA BIASA JER..
TAPI PADA PANDANGAN MATA GUA LA DER..
MATA LU ORG GUA TAK TAU LER BEB
KAH KAH KAH


GUA NAK OFF TOPIK SEKEJAP PASAL BICARA POLITIK..
PENAT DAH BELASAH KERAJAAN 1MALAYSIA WAL HARAMJADAH
NI SETIAP HARI....


SAMPAI GUA TERPAKSA GADAIKAN MASA DEPAN GUA SEMATA MATA
KERANA NAK SELAMATKAN MASA DEPAN ANAK ANAK MUDA DARI MINDANYA
TERUS MENERUS DI JAJAH TANPA PEMBELAAN..


SELEPAS PRU 13 INSYAALLAH GUA AKAN PREPAIRATION..
NI CERITA AGAK ROCK SIKIT TAPI ADA TAMAN.. hehehehe

 
Kali ni gua nak bicara mengenai sudut sudut pandang lelaki dan wanita
dari persektif mereka sehari hari mengenai warna kegemaran mereka beb..
 

KENALI LELAKI DARI WANITA

 
UNGU


Dia seorang yang kuat memburu kejayaan. Pemikirannya lebih banyak positif daripada negatif. Oleh itu jangan terlalu curiga kalau dia berjauhan dengan lu. Mindanya lebih banyak untuk kecemerlangan daripada kegatalan dan kemerenyaman.
 

BIRU TUA

Dia seorang yang rajin dan amat berdedikasi. lu rangsang lah dia untuk cemerlang dalam kerjayanya. Terlampau mencurigainya akan membuatkan dia bosan dan marah.
 

MERAH


Dia seorang yang berani, bersemangat dan tidak ada istilah gagal dalam hidupnya. Usah dicabar emosinya, nanti dia berani berbuat sesuatu yang tidak terduga oleh lu.
 

HIJAU


Dia seorang yang tenang dan tidak banyak kerenah. Namun dia seorang yang kuat cemburu tetapi romantik serta baik hati. Dia juga gagal mengawal perasaannya jika terlalu kerap digoda. Usah cepat mencurigainya. Kadang-kadang dia hanya suka-suka tetapi hatinya tetap pada lu.
 

KUNING BERSIH 3.0


Dia seorang yang ceria. Dia sentiasa berbaik sangka dan tidak suka bergaduh. Jangan buatkan dia marah sebab jika dia marah rasa cintanya turut pergi. Lu perlu tahan hati dan perasaan ketika berurusan dengannya kerana sikap cerianya itu mengundang cinta di hati orang lain. suka tadah muka pada water cannon dan itu satu kewajipan untuk kejalanraya sebelum pilihanraya..

 
HITAM



Dia seorang yang amat protokol nak mampos, tetapi emosional dan mudah menangis. Dia tidak suka dicurigai kerana biasanya dia seorang yang jujur.

 
COKLAT



Dia seorang yang matang dan bertanggungjawab.
 

PUTIH



Dia seorang yang amanah. Tak usah menyakitkan hatinya selalu kerana semulajadinya dia seorang yang boleh diharap dan penyayang.

 
OREN


lu kena tanya legendry ORENji beb.. kah kah kah 


KENALI WANITA DARI LELAKI


UNGU



Seorang murah hati, Merdeka hatinya dan tidak mahu diperintah. Penuh inisiatif,
Pandai tetapi tidak emosi, Dingin dan kehendaknya meluap-luap, Jarang berjaya.

 
HITAM


Seorang yang suka bermurung, Prihatin, Kuat menghadapi petaka apa sahaja,
Tidak mudah terpengaruh, Setia, Hatinya baik dan cepat tersinggung.
 

BIRU MUDA


Seorang yang suka merendahkan diri, Suka mengalah, Suka berkorban peranan,
Cerdas, Pandai dan berotak berlian,bukan melayu no otak.
 

KELABU


Seorang yang suka sekali mengelamun, Romantis, Sabar,
Tenang tetapi hatinya suka mengembara, Suka mengada-ngada dan gossip.
 

MERAH


Seorang yang berwatak berani, Emosional dan tegas, Tamak serta serakah,
Tahan melarat dan suka hidup bersenang-senang.
 

BIRU


Seorang yang setia, Senang pegang wang,
Kuat kemahuan, Berterus terang dan jujur, Cepat memberi maaf dan tegas.

 
KUNING
BERSIH 3.0



Seorang yang amat menyukai ilmu, Gemar membaca, Tekun dan cerdas,
Tabah menghadapi cabaran, tidak takut di sembur water cannon dan bomb asap.

 
PUTIH


Seorang yang mempunyai perangai yang suci BERSIH 3.0, Fikirannya tidak banyak
prasangka, Berkata benar, jujur dan rendah hati, Ramah dan bersopan-santun, Kuat menerima
ilmu, Damai dan berubah alam fikirannya, Suka menolong dan hidup dalam bertawakal.
 

COKLAT


Seorang yang mempunyai sifat keibuan, Suka merendah diri,
Sopan dan halus budi, Hatinya sentiasa was-was kerana takut salah.

 
HIJAU


Seorang yang subur dan damai, Cintakan kebahagian,
Tidak suka perang, hanya suka gaduh, Patuh pada agama,
Teguh pendirian hingga kelihatan agak kolot.

 
KELABU TAIK ANJING/KELABU ASAP



Ini gua tengah cari lagi beb.. kah kah kah


Logika..



Gua Suka Kaler JINGGA.. amacam? kikiki

11 comments:

  1. gua suka purple...lu tolong cari apa makna

    ReplyDelete
  2. gua suka warna krim.. kihkih

    ReplyDelete
  3. info rona kih kih kih, tq bro......

    ReplyDelete
  4. Ambo suko info demo boh...Timo kasih!ambo blogger baru yg ingin mencari ilmu dunia untuk bekalan akhirat sana.Ambo suko warna hijau...Takbirrrr!

    ReplyDelete
  5. saya suka warna pink.. takda pun admin ni tulis? :(

    ReplyDelete
  6. warna hijau adalah ketenangan.. :)

    ReplyDelete
  7. jus pinjam pic jer.. jgn marah ye.. :)
    nak buat contoh kalering..

    ReplyDelete
  8. gua ske magenta, lu tolong cari..xD

    ReplyDelete

Twitter Facebook Feed