Tuesday, September 06, 2011

Liwat!

INI SEMUA FITNAH DARI PEMBANGKANG..
SIAPA ADA DUIT DIA BOLEH BELI KERETA PORSCHE APA..
KAH KAH KAH

Seorang sahabat gua yang merupakan penggiat Umno di sini menghantar satu sms kepada gua beberapa hari yang lalu, bunyinya begini..


“Bro, dalam surat khabar Keadilan ada menteri kanan beli kereta RM1.5 juta bagi pada artis. Menteri dan artis mana der?”


Gua cuma jawab tidak tahu dan perlu bertanya dahulu dengan rakan-rakan dalam mencari maklumat, setahu gua dahulu ada isu Hishamuddin  Hussein memiliki Hummer yang berharga RM1 juta beb..


Sahabat gua ini membalas jawapan gua, “Hummer tak pa. Ini beli kereta mewah bagi artis, artis lelaki pula tu. Kena masuk court ni, bawa dengan kereta-kereta sekali, hehehe!”



PERHATIKAN GELANG KUNING YG DI PAKAI KEDUA DUA MEREKA






GUA HARAP INI HANYALAH PEMBOHONGAN SAJA..
DAN FITNAH DARI MERAKA YG BERKEPENTINGAN.. kah kah kah
JGN MUDAH PERCAYA DGN KHABAR ANGIN..
KERANA KHABAR ANGIN ITU MAMPU MEMBINASAKAN.. kah kah kah
Dunia semakin hancur beb.. kah kah kah

Kian terdedah siapa yg suka tuttt.. kah kah kah

Kian nyata siapa kaki tuttt.. kah kah kah


4 comments:

  1. Assalammualaikum bro, saya dah masukkan link blog sebagaimana yang dipinta, terima kasih banyak2 atas kesudian exchange link blog. :)

    ReplyDelete
  2. w,salam beb.. thx.. beb.. jasa mu gua kenang.. hehe, sama2 kita berjuang utk humban umno ke muzium zoo negara..

    ReplyDelete
  3. gua x penah tgk isteri hishamuddin...dia ade isteri x?gua x penah tgk @ dia yg x penah tunjuk @ gua terlepas pandang?kah3

    ReplyDelete

Twitter Facebook Feed