Sunday, September 18, 2011

Malaysia Akan Bertukar Bendera Rasmi Negara? Lagu Negara Ku Sekali?

LIBYA MENUKAR BENDERANYA SETELAH REGIM GADDAFI ( bukan bapak dafi ) DI TUMBANGKAN..
MALAYSIA AMACAM?
KAH KAH KAH..

Gua tak sokong mana mana beb.. cuma nak sampaikan pesan dan mesej untuk anak anak muda!

Tapi sebab wartawan malaysia yg terbunuh tempoh hari di somalia.. melihat bendera malaysia seakan akan sama dgn bendera amerika.. umum tahu.. 1dunia anti amerika.. tak pasal pasal rakyat malaysia mati akibat perkara ini.. sob sob..

umum juga tahu 3 juta ahli umno apco anti dgn rakyat marhaen dan anak muda yg berjumlah 20 juta..

3 juta nak vs 20 juta? maka umno kenalah minta bantuan indon bangla dan burma.. jual malaysia asalkan terus menerus berkuasa dgn cara kotor dan jijik...
kah kah kah

INI BENDERA LAMA LIBYA

NOTA:
inilah contoh terbaik
inilah contoh terbaru

bendera sebuah negara di tukar





INI BENDERA BARU LIBYA


DARI FACE BOOK:

Zunar Kartunis:

Libya menukar bendera baru selepas Diktator Ghadafi dijatuhkan. Apa pengajaran kepada kita?





BENDERA BARU DAN BENDERA ZALIM










DARI BRO TERBAIK GUA.. BRO ISHAM!!

Logika - Sebab tengok bendera malaysia nampak lambang 1malaysia.. kah kah kah


KLIK - Send - DI BAWAH INI UNTUK ANAK ANAK MUDA MENCARI KEBENARAN!!

24 comments:

  1. pastu org s'pore & indon ckp kita tiru bendera dia pulak...wakakaka

    ReplyDelete
  2. Malingsial tiru bendera indonesia!!!!!!!!!!!!!

    GANYANG MALAYSIA...!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. babi lu indoneSIAL... datang sini cari makan, jadi pengkhianat lu, bangsat..!!!!!!!! lu lah MALING SIAL !!!!!!!

      Delete
  3. Babi Indon...!!!

    ReplyDelete
  4. Malaysia = MalingSial...!!! MalingShit...!!!

    ReplyDelete
  5. tah mcm tiru je..buad malu sndiri je nanti

    ReplyDelete
  6. woi indon babi tonyok!!!

    ReplyDelete
  7. bendera malaysia memang wajib dah di tukar, memang macam bendera amerika.. betul kata bloger nie.

    ReplyDelete
  8. MALING...!!!
    MALING...!!!
    MALING...!!!
    MALING...!!!
    MALING...!!!

    ReplyDelete
  9. anonymous : bapak ko bodo ! ko 2 yang anjing ! InDOGsiaL !!!

    ReplyDelete
  10. sekor indon ni bakal warganegara gak kot? hahaha
    woi.. balik indon lah kawan, indon babi sial idongnesial! kahkah

    ReplyDelete
  11. Malayshit.. Bajingan sial..

    ReplyDelete
  12. member dari indon yg dekat atas ni.... kalau lu nak dapatkan IC malaysia, lu kena akujanji dgn UMNO APCO untuk mengundi mereka.. kah kah kah.. amacam? ada bran? kah kah kah komfem lu akan jadi warganegara beb.. kah kah kah

    ReplyDelete
  13. x kisah la janji x seakan sama mcm amerika.

    ReplyDelete
  14. kenapa ek malaysia tiru bendera amerika? bodoh betul la siapa yg sokong bendera malaya versi amerika nie. baru skunk ak tau bro..

    ReplyDelete
  15. orang indon makan jagung pii balik Indon tanah jagung...hi hih

    ReplyDelete
    Replies
    1. indon sial ni sampai sini baru kenal teh tarik, kalau kat tempat dia, minum air longkanglah lu, pukimak babi punya bangsa!!!!

      Delete
  16. indon brangsek!! datang malaysia bikin onar. sial punya indon!

    ReplyDelete
  17. kita ni ume serupa tetapi yang membezakan kita cuma hati.
    Hati yang baik dapat membezakan perkara yang buruk.
    Kita sume jangan ejek-mengejek sbab dulu geografi asia adalah satu tanah daratan jadi moyang kita adalah orang yang suka pindah randah.
    mungkin kita dulu berasal dari negara asia yang len.jadi takyahlah ejek orang len.bukan sume orang Malaysia dan Indonesia jahat.


    Lu Org Nak berubah Ke Tak Nak berubah Ke, Lu Org Punya Pasal, Janji Lu Org Bahagia Di Samping Keluarga..

    ReplyDelete
  18. Merah putih tu lambang nusantara. Tiada kaitan dengan tiru meniru. Kenapa mesti jadi nationalist ? Nak tolak AlQuran? Allah jadi kan kita pelbagai bangsa supaya kita kenal antara satu sama lain. Tak salah perjuangkan negara, tapi tak perlu sampai mencaci org lain. Kalau tak, kita sama aje ngan org yg korang Kate zalim tu..

    ReplyDelete
  19. baek2 aku nk undi PKR... tibe2 plak timbul isu nk tukar bendera...
    puiii.... g mampos la.. say goodbye.. aku xnk un PR lg...o0o

    ReplyDelete
    Replies
    1. gua tetap undi PR, sebab gua orang sini, IC sini. Gua bukan Umporno INdon sial bagi ic mengundi kat sini... indon balik indon jgan datang sini, sial lu pendatang haram babi.....

      Delete

Twitter Facebook Feed