Thursday, September 08, 2011

Mamak Umno Berani Kesomalia sebab warna kulit Sama?


GUA PERGI SOMALIA SEBAB KULIT GUA
SAMA DGN ORANG SANA LAH
JADI HARAPAN GUA KENA TEMBAK  KURANG LAH
GUA MENIPU CAKAP KERETA YG KENA TEMBAK TAKDA LOGO
MALAYSIA BUKAN APA.. GUA CUMA NAK TUTUP MALU
PADA UMNO APCO YG DI BIAYAI KOMUNIS SAJA BEB
KAH KAH KAH



Azeez Abdul Rahim, Pengerusi Kelab Putera 1Malaysia nyata berang dengan sikap yang ditunjukkan oleh para pemimpin Pakatan Rakyat yang bercakap pandai tentang misi kemanusiaan di Somalia.


Kematian Noramfaizul Mohd Nor akibat tembakan pasukan pengaman African Union di Somalia, membuatkan kebanyakan pemimpin Pakatan Rakyat dan juak-juak mereka menggunakannya sebagai isu untuk memperkecil-kecilkan usaha kebajikan yang dilakukan oleh Azeez Abdul Rahim dan kumpulannya gelapnya.


Menurut Azeez Abdul Rahim, dia akan ke Somalia sekali lagi pada bulan Oktober nanti.
Justeru, dia menawarkan tempat kepada para pemimpin Pakatan Rakyat termasuklah kepada Anwar Ibrahim, Mat Sabu, Khalid Samad,  - tiewnama


logika..

walaupun bro ni mamak pior gua tetap respek dia sebab
banyak dah dia tolong org sejak dulu lagi.. gua tak nafikan kebaikan itu
nak harapkan ketua pemuda 1malaysia? jgn harap.. telur dia masuk ikut celah jubo
takkan mahu dia pergi ke sana..
kah kah kah

walaupun sebuk tolong org somalia atas nama kemanusian, di malaysia banyak lagi melayu merempat
tanpa pembelaan.. kah kah kah

kalau ada sponsor.. gua pun berani jugak nak pergi sana beb.. ada bran?


INI MISI KEMANUSIAN UMNO APCO SELAMA INI
DI MANA UMNO KUAT
DI SITU MELAYU MEREMPAT.
KAH KAH KAH

3 comments:

  1. Salam Bro...

    Terima kasih kerana link blog manjongmari.... gua dah link blog lu dlm blog manjongmari...

    ReplyDelete
  2. w,salam beb.. ok beb.. terima kaseh.. hehe

    ReplyDelete
  3. INGAT MAMAK KETUA PENERANGAN PEMUDA UMNO NI DARI MIC ? SILAP LA KALU DARI UMNO ! MESTI ADA SILAP TANG MANA MANA ?

    ReplyDelete

Twitter Facebook Feed