Sunday, September 11, 2011

Nafi Pancung Najib Razak!! - Maha Firaun!

ANAK ANAK MUDA SEMUA KENA LA FAHAM
GUA BUAT SEMUA INI KERANA NAK TENGOK
ANAK GUA JADI PM SEBELUM GUA MAMPOS.
LU ORG SUSPEK DENGGI SIKIT LA DEKAT GUA..
GUA BEKAS PEE EMP LU TAU TAK!
PM PEROMPAK WANG RAKYAT!
KAH KAH KAH



KUALA LUMPUR 10 Sept — Bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad menegaskan beliau tidak terlibat dalam Persatuan Bekas-bekas Wakil Rakyat UMNO (Penawar) yang awal bulan lalu didakwa menggerakkan usaha memaksa Datuk Seri Najib Razak agar berundur.


Sehubungan itu, Dr Mahathir menegaskan beliau tidak tahu adanya gerakan seumpama itu dan sekiranya ada beliau sama sekali tidak terlibat.


“Saya tak ada di belakang tu. Orang sebut nama saya selalu. Apa juga yang berlaku semua kata saya duduk di belakang. Saya duduk di belakang semua orang mesti ada 1,000 Dr. Mahathir, baru boleh duduk di belakang 1,000 orang. Penawar, Penawar lah. Dia nak buat apa, dia buatlah,. - kah kah kah


KAH KAH KAH
SEPERTI BIASANYA BAGI GEROMBOLAN
KALAU NAFI TU MAKNANYA BETUL LAH TU..
MAKNANYA MEMANG BETUL LAH
MAHA FIRAUN AKAN PANCUNG KEPALA NAJIB..
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
SUPAYA SEMBAB BOLEH LANTIK MAHA RIS
KEJAWATAN MENTERI PERDANGANGAN ANTARABANGSA!
SUPAYA BOLEH KAPOO LAGI WANG RAKYAT..
SUPAYA NAJIB TERSEMBAB MENYEMBAH BUMI..
KERANA 1MALAYSIA HARAMJADAHNYA..
YG SEMBAB, MAHA FIRUAN AND THE GANG HATE..
KAH KAH KAH


REBUT REBUT NAK BERKUASA, CANTAS MENCANTAS
AKHIRNYA WANITA INDON NI JADI PERDANA MENTERI MALAYSIA..
KAH KAH KAH

2 comments:

Twitter Facebook Feed