Tuesday, September 27, 2011

Najib Cabar Anak Muda!! Siapa Dia Perompak Wang Rakyat Itu?

ANAK ANAK MUDA PERLU FAHAM..
BIK BADAK GUA ADALAH SUAMI GUA..
MARI SELAMATKAN GUA..
GUA MINTAK TOLONG DGN LU ORG..
WAHAI ANAK ANAK MUDA SEMUA..
GUA HAMPIR HAMPIR DI TALKINKAN..
DGN ISU PEMBUNUHAN ALTANTUYA..
NASIB BAIK GUA PM LAGI..
KAH KAH KAH


Petaling Jaya 27 sept - Najib Razak malam tadi berkata cabaran bagi golongan pemimpin muda adalah untuk mengembangkan daya kreativiti, kemahiran dan inovasi yang menjangkau bidang keusahawanan dan perniagaan mereka.

Perdana Menteri berkata golongan muda yang bakal menjadi pemimpin masa depan perlu melihat kaedah kreatif secara serius untuk menyatupadukan rakyat pelbagai kaum dan agama serta mewujudkan persekitaran ekonomi dan sosial yang positif bagi rakyat mencapai kesejahteraan.

Dalam erti kata lain, saya mahu anda semua berusaha dalam membentuk masa depan yang lebih baik untuk Malaysia dan diri anda.. kah kah kah


KAH KAH KAH
OII... MASA DEPAN MALAYSIA DI TANGAN ANAK ANAK MUDA..
ANAK ANAK MUDA MAHU MUZIUMNEGARAKAN UMNO APCO..
ITU MATLAMAT YG MULIA DARI ANAK ANAK MUDA..
SUPAYA EKONOMI DAPAT DI PULIHKAN..
DARI SI PEROMPAK WANG RAKYAT SELAMA INI..
SIAPA DIA PEROMPAK WANG RAKYAT ITU?
PEROMPAK ITU ADALAN KAUM BANGSAWAN UMNO APCO
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
OIT... MAT MONGOL MENAGIH SIMPATI DGN ANAK MUDA..
YG SUDAH DI KETAHUI BAKAL MENALKINKAN NAJIB ALTANTUYA..
BERSERTA BAHTERA PECAH SEJUTANYA..
INI LAH CARA ANAK MUDA AKAN MENGEKONOMIKAN SEMULA..
EKONOMI MALAYSIA..
INI ADALAH CABARAN DARI ANAK MUDA..
INI ADALAH KATA MUKTAMAD DARI ANAK MUDA..
INI ADALAH KESATUAN ANAK ANAK MUDA..
INI ADALAH SUARA MAJORITI JIWA ANAK ANAK MUDA..
INI ADALAH DARI ANAK ANAK MUDA..
DARI GENERASI Y..
KAH KAH KAH


LIHAT GAMBAR INI DGN PENUH FOKUS..
UMNO APCO - PARTI BANGLA SEPANJANG ZAMAN..
BAKAL MENTERI DALAM NEGERI..
KAH KAH KAH


KLIK - Send - DI BAWAH INI UNTUK ANAK MUDA KONGSIKAN BERSAMA ARTIKEL!

No comments:

Post a Comment

Twitter Facebook Feed