Friday, September 09, 2011

Najib Razak Di Fitnah!! - Gerombolan.

GUA LAKUKAN SEMUA INI ADALAH SEMATA MATA
KERANA CINTA GUA KEPADA ORANG ORANG MELAYU..
GUA TAK FITNAH DSAI.. GUA CUMA PAKAI KELDAI KELDAI GUA JER
UNTUK MEMASTIKAN GUA TERUS BERKUASA DAN KAUM
BANGSAWAN DAPAT DI LINDUNGI..
KAH KAH KAH



BLOG MEMBURUKKAN IMEJ NAJIB RAZAK YG MEMANG SEDIA BURUK.

KUALA LUMPUR 8 Sept - Seorang bekas rakan Anwar Ibrahim hari ini mendakwa terdapat pihak tertentu yang membayar laman web WikiLeaks supaya portal itu menyiarkan berita bahawa kes liwat melibatkan Ketua Pembangkang itu merupakan satu konspirasi kerajaan dan Perdana Menteri Najib Tun Razak.


Bekas pengasas Parti Keadilan Rakyat (PKR), Ng Lum Yong berkata, beliau mempunyai bukti tentang perkara tersebut dan sedia mendedahkan kepada umum apabila tiba masanya.


Sehubungan itu, beliau meminta rakyat negara ini tidak mudah terpengaruh dengan berita fitnah itu seperti mana yang disiarkan di WikiLeaks.


''Ini merupakan satu berita fitnah yang sengaja direka dan kemudian disiarkan di dalam laman web WikiLeaks dengan tujuan mempengaruhi rakyat. Ia hanya sekadar satu berita fitnah tanpa disertakan dengan bukti kukuh.


''Kesahihan berita ini sememangnya diragui dan harus diragui apatah lagi ada bukti yang menunjukkan terdapat pihak-pihak tertentu membayar laman web ini supaya berita fitnah seperti itu boleh disiarkan,''


KAH KAH KAH
AIK? 1 LAGI PENAFIAN DARI GENG GEROMBOLAN?
NAJIB RAZAK JUMPA SAIFOOL 24 HB..
SAIFOOL KENA LIWAT 26 HB...
JUMPA BARUA POLIS UMNO 28 HB..
LOGIK KE NAJIB RAZAK TAK TAHU APA APA?
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
SAMPEL DNA DI AMBIL SEBELUM REPOT POLIS DI BUAT..
NAJIB RAZAK KALI PERTAMA TAK MENGAKU JUMPA SAIFOOL..
KALI KEDUA BILA DI ASAK BARU MENGAKU JUMPA SAIFOOL..
UNTUK BERIKAN BIASISWA KATANYA..
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
SAIFOOL JUMPA NAJIB RAZAK UNTUK APA?
GUA NAK JUMPA KETUA CAWANGAN UMNO PUN SUSAH?
INIKAH PULA SAIFOOL DGN SENANG BOLEH JUMPA TPM?
DGN HANYA MELETAKKAN JUBONYA PADA NAJIB RAZAK?
DAN MEMINTA BIASISWA DARI UNIVERSITI YG TELAH PECAT DIA?
KAH KAH KAH


logika..

anak anak muda semua sudah sedar beb..


dulu mereka membaca sejarah!


kini mereka mengejar sejarah!


Akan Datang Mereka Akan Membina SEJARAH!
kah kah kah

No comments:

Post a Comment

Twitter Facebook Feed