Thursday, September 15, 2011

PANAS!!!!!!!!!!!! Nafi Guna Wang Zakat Bina Rumah - Menteri Jaga Agama!!

GUA SUMPAH BEB..
GUA PAKAI DUIT SENDIRI BUAT ITU RUMAH..
GUA TAK PERNAH ROMPAK WANG ZAKAT..
SIKIT SIKIT ADA LAH...
GUA MENTERI JAGA AGAMA..
KES ANWAR PUN GUA TAK PAKAI WANG ZAKAT..
UTK TOLAK PEMOHONAN KAZAF ANWAR..
GUA SUMPAH BEB.. GUA SUMPAH..
TAKKAN GUA NAK BUAT MACAM TU?
KAH KAH KAH


NAFI GUNA WANG ZAKAT!!

KUALA LUMPUR, 15 Sept — Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Jamil Khir Baharom bersedia untuk bersumpah bagi membuktikan yang beliau tidak menggunakan wang zakat untuk membesarkan rumahnya di Kampung Batu Muda, Batu Caves, dekat sini.


Jelas Jamil Khir, rumah itu telah dihuni bersama keluarganya sejak 1994 dan kerja-kerja pengubahsuaian dibuat menggunakan wang sendiri.

“Wallahi, saya tak ambil duit zakat, boleh semak zakat Wilayah Persekutuan dapat audit bersih.
“Saya berani bersumpah kalau mereka berani,” kata beliau pada sidang media di Pusat Dagangan Dunia Putra hari ini. - tiewnama
 
 

KAH KAH KAH
WOI... MENTERI JAGA AGAMA DAH KELAM KABUT..
SAMPAI SANGGUP BERSUMPAH SUMPAH..
JGN JADI RAJA SENATAK SESUMPAH SUDAH LAH..
HABIS SEMUA GEROMBOLAN BANGSAWAN HARBI..
TERPAKSA BERSUMPAH...
KAH KAH KAH


KAH KAH KAH
MANA MAHU SUMPAH?
MASJID NEGARA?
MASJID JALAN DUTA?
MASJID SHAH ALAM?
MASJID SRI PETALING?
MASJID BATU CAVES?
KAH KAH KAH


KAH KAH KAH
WANG ZAKAT BUKAN UNTUK BINA BANGUNAN..
WANG ZAKAT UTK FAKIR FAKIR MISKIN..
TAPI LEMBAGA ZAKAT DI BAWAH MENTERI HALAL MURTAD..
JADIKAN ZAKAT SEBAGAI LEMBAGA!
JADIKAN ZAKAT SEBAGAI PERNIAGAAN..
INI LAH DI NAMAKAN SAUDAGAR AGAMA..
KAH KAH KAH


KAH KAH KAH
TAK PAYAH LAGI NAK BESUMPAH SUMPAH..
ATAU MENGADU DOMBA PADA WARTAWAN..
SEMUA ANAK ANAK MUDA TAHU SIAPA ROMPAK WANG ZAKAT..
WANG ZAKAT MEMANG PATUT UNTUK BINA BANGUNAN..
TAK PERLU BAGI PADA ORANG ORANG MISKIN..
NANTI MEREKA SENANG DAN LUPA DARATAN
KAH KAH KAH


GUA RASA DALAM ANGGARAN 3-4 JUTA BEB HARGA RUMAH NI
FAKIR FAKIR MISKIN JANGAN DATANG RUMAH JAMIL KHIRR..
NANTI LU ORANG KENA HALAU DAN KENA REJAM..
INI RUMAH HANYA UNTUK KAUM KAUM BANGSAWAN SAHAJA..
TIADA TEMPAT UNTUK LU ORANG..
PERGI MAIN JAUH JAUH..
KAH KAH KAH


Logika..

sumpah lagi? anak anak muda dah tak percaya lah bro..
kah kah kah

KLIK - Send - DI BAWAH INI UNTUK ANAK ANAK MUDA MENCARI KEBENARAN!

10 comments:

  1. but majlis sumpah di surau al musyrikin, secara live - ditayangkan di tv3 almusyrikin.

    ReplyDelete
  2. buat sumpah dekat batu caves dalam gua tu. bawak najib sekali.

    ReplyDelete
  3. bloger ni tak abis2 buat provoke. bangang punya manusia!
    ingat umno macam pakatan reput kew? sapu duit tabung memali? pukimak punya bloger

    ReplyDelete
  4. woi beloger pukimak!! kalau aq jumpa ngko aq ludah muka ngko. tak tau bersyukur langsung, nak mengutuk je

    ReplyDelete
  5. ok la tu...dlu dia ni ada pangkat tinggi dlm kagat... gaji besar kini jd menteri halehwal agama... tak kisah dia nk bina istana...
    ada lg dasyat!!! cma ada gelaran aja tp boleh beli cincin rm24 juta...
    hebat musibat ni...

    ReplyDelete
  6. menteri umco semuanya kaya raya, org-org melayu banyak yg miskin. rumah dah macam istana? rosak punah generasi ku.

    ReplyDelete
  7. pada gerombolan gerombolan lembumno yg komen di atas ni
    sila lah nafi lagi beb.. kalau gua bloger pukimak.. lu org pengomen yg lagi pukimak.. kah kah kah

    ReplyDelete
  8. AMBIK HANG PENGOMEN PUKIMAK

    ReplyDelete
  9. a.mlkom ....udahla tu .usah bertegang leher dengan pengikut pengikut orang menolak ALQURAN.

    ReplyDelete

Twitter Facebook Feed