Wednesday, September 14, 2011

Siapa Bunuh Altantuya? Siapakah Jantan Ke 3 itu?

NAMA GUA SITI AMINAH@ALTANTUYA..
GUA BERAGAMA ISLAM..
GUA TELAH MATI DI BUNUH..
DGN SEKSA YG AMAT TIDAK TERPERI SAKITNYA..
GUA TELAH DI ANIAYA, DI BOMB..
DI TEMBAK..
SESUNGGUHNYA.. DUNIA INI MILIK MEREKA..
DGN MENGAMBIL NYAWA GUA  DGN TIADA HAK!
MEREKA MEMBUNUH GUA HANYALAH KERANA
UNTUK KESENANGAN SEMENTARA DALAM DUNIA..
DAN MENUTUP PINTU PINTU KEBENARAN DARI TERDEDAH..
DI AKHIRAT NANTI TIADA LAGI MAAF PADA MU..
GUA AKAN MENUNTUT SEGALA HUTANG DARAH INI..
YG TELAH DI KELUARKAN DARI TUBUH GUA OLEH..


MEREKA MEREKA YG TAMAK DAN GILAKAN KUASA..
DI HADAPAN TUHAN GUA AKAN MEMBALAS DENDAM!
KEPADA KAUM BANGSAWAN BANGSAWAN INI..
BERSEDIALAH UNTUK MAMPOS DAN BERSEMUKA DGN GUA..
GUA MENANTI LU DGN PENUH KERINDUAN..
DI DUNIA LU MENDAPAT PENGHORMATAN..
DI AKHIRAT LU AKAN DAPAT PENYEKSAAN!
KAH KAH KAH


PEMBUNUHAN ALTANTUYA
DI ANTARA HARTA PANGKAT DAN KEKUASAAN..
SIAPA JANTAN KE 3 ITU?
SIAPA BEB?
KAH KAH KAH

--“Saya tidak mempunyai sebarang sebab untuk mencederakan apatah lagi mengambil nyawa mangsa dengan begitu kejam. Saya merayu kepada mahkamah yang kini berada di dalam kedudukan dan mempunyai kuasa untuk menentukan hidup dan mati saya, agar tidak menghukum saya sekaligus menyempurnakan perencanaan mereka terhadap saya.”--


Demikian kata Cif Inspektor Azilah Hadri pada 4 Feb lalu sambil membacakan nota bertulis. Beliau yang mula memberi keterangan pada 15 Jan lalu , berkata dia tidak mempunyai sebarang motif untuk membunuh dan melenyapkan wanita itu sebaliknya tujuan dia berjumpa dengannya (Altantuya) hanya untuk menasihati Altantuya secara lembut supaya tidak mengugut Abdul Razak dan tidak membuat kecoh di rumah penganalisis politik itu.


Azilah juga memberitahu mahkamah dia diarahkan oleh seorang anggota polis atasan, DSP Musa Safri untuk membantu Abdul Razak dan tidak mungkin melakukan perbuatan “bodoh” (membunuh) itu apatah lagi dia adalah anggota polis.


Pembelaan Sirul Azhar pula amat mengejutkan kerana dia bukan sahaja dilihat mengalirkan air mata, malah kenyataannya bahawa dia sekadar kambing hitam yang harus dikorbankan, amat menyentuh perasaan. sumber


Logika..

jika 2 org polis ini tidak membunuh altantuya..
siapa pula yg bunuh altantuya?
siapa yg arahkan pembunuhan ini?
apa tujuan pembunuhan ini?


biasanya dalam keadaan polis memburu suspek pembunuhan..
polis akan menangkap kenalan mangsa yg terdekat..
siapa yg kenal dgn mangsa?
siapa jantan ke 3 itu? siapa?


setiap pembunuhan mesti mempunyai motif..
tiada pembunuhan yg tiada motif..
tetapi dalam hal pelik begini.. polis tidak memberitahu apa motif pembunuhan ini..?
siapa yg membunuh sebenarnya?


pada gua ini semua bersangkut paut dgn JANTAN KE 3 beb..
mahkamah paris akan bersidang bulan disember ini mengenai
rasuah kapal selam 500 juta yg berkait rapat dgn pembunuhan altantuya kerana
altantuya adalah jurubahasa dalam pembelian rasuah itu..
kah kah kah..


lagi sekali persoalan gua... siapa JANTAN KE 3 itu? kah kah kah..
adakah JANTAN KE 3 itu masih bebas?
adakah JANTAN KE 3 itu masih menjadi rajagopal?
adakah JANTAN KE 3 itu masih belum mampos mampos lagi?
liat sungguh nyawanya beb..
kah kah kah



1 comment:

  1. tak kan kawan2 polis nak biarkan insp,azilah macamtu,kawan ke anak haram atau semua dah masyuuuuuuuk......

    ReplyDelete

Twitter Facebook Feed