Thursday, September 01, 2011

Tun Razak Bukan Mati bunuh Diri beb. lu silap. ini Fitnah!!


GUA PETIK DARI SiNi

Hei Najib, jangan kamu menganiayai guru atau bertindak melampaui batas. Jangan kamu bermulut celupar, dan jangan kamu buta mata hati. Buat apa kamu hendak membela ketua kamu yang maha jahat itu. Di sini aku ingin beritahu kepada kamu rahsia yang aku simpan sejak lebih 13 tahun lalu.
 
Hanya sekarang baru aku nak kisahkan. Pada mulanya aku juga tidak percaya perkara ini dan aku anggap ia mustahil. Ketika itu, aku berfikir: apa motif Mahathir meracuni Tun Razak? Kalau jawatan PM yang cuba direbut, Mahathir bukannya TPM ketika itu.
 
 Memang aku bodoh ketika itu kerana memahaminya secara selapis. Maklum sajalah, ketika itu, aku dan kebanyakan orang kita tidak banyak terdedah kepada sepak terajang politik dan tidak banyak maklumat. Oleh itu, aku pendamkan saja kisah ini.
 
Tetapi daripada maklumat-maklumat yang terkumpul dan pendedahan-pendedahan sejak tahun 1969 khususnya sejak Peristiwa 13 Mei, membuat aku percaya sepenuhnya kisah ini. Dengar cerita ini baik-baik, betapa jahatnya manusia yang bernama Mahathir Mohamad Kutty Iskandar itu.
 
Bapa kamu yang bernama Razak bin Dato' Hussein yang kemudian dimuliakan dengan panggilan Tun Razak, sebenarnya mati diracun. Demikian yang diberitahu oleh seorang alim di negeri Kedah. Orang alim ini bersungguh-sungguh mengatakan bapa kamu mati diracun. 
 
Memang benar bapa kamu disahkan mati oleh pihak hospital di London  disebabkan lemah jantung. Tetapi apa yang menyebabkan lemah jantung itu? Ini patut kau fikir. Sama halnya dengan orang yang berpenyakit AIDS, dia mati bukan kerana penyakit AIDS itu tetapi kerana penyakit lain yang disebabkan AIDS itu.
 
Sama juga dengan bapa kamu, dia mati lemah jantung kerana sebab yang lain.
Cuba kamu renung senario yang berlaku sejak Peristiwa 13 Mei 1969. Mahathir Mohamad Iskandar Kutty didedahkan oleh pembabad-pembabad akhir tahun 1960-an dan tahun 1970-an sebagai turut mempunyai saham dalam mencetuskan tragedi itu. Demikian juga hasutan ke atas mahasiswa di Universiti Malaya ketika itu.
 
Ini semua untuk menjatuhkan Tunku Abdul Rahman. Dengan jatuhnya Tunku, Tun Razak tentu menggantikan Tunku. Jika tidak dijatuhkan Tunku, alamat lambatlah Mahathir Mohamad Iskandar Kutty Si Mamak Tongkang itu hendak mencapai cita-citanya.
 
Apabila Tun Razak menjadi PM, riwayat Tun Razak mesti ditamatkan juga dengan cara diracun. (Aku akan jelaskan kemudian bagaimana Tun Razak diracun). Jika tidak ditamatkan riwayatnya, cita-cita Mahathir Mohamad Iskandar Kutty Si Mahafiraun ini akan lambat tercapai. Jika riwayat Tun Razak, ditamatkan, maka sudah tentu Tun Hussein Onn yang menggantikan Tun Razak.
 
Maka berlakulah apa yang dikehendaki berlaku.  Apabila Tun Hussein menjadi PM, maka inilah ketikanya untuk Si Mamak Tongkang ini melaksanakan cita-citanya yang dirancang secara halus dan cukup teliti sejak zaman Tunku. Tun Hussein Onn pun disingkirkan. Tun Hussein sebagai orang yang bermaruah, berundur dari kerusi PM dengan cara beradab.
 
Berdasarkan rentetan peristiwa yang mencurigakan dan "behind story" serta apa yang berlaku ke atas Anwar Ibrahim, aku cukup yakin sekarang dengan apa yang dikatakan oleh orang alim dari Kedah itu lebih 13 tahun dulu.
 
Aku percaya, hei Najib, bapa kamu juga diracun dengan cara arsenik yang sukar dikesan. Jika bapa kamu mati pada zaman ini, tentunya ada laporan yang berbeza dari pihak perubatan dalam atau luar negara. Dan jika Anwar mati seperti bapa kamu mati pada zaman itu, maka laporan juga tentu berbeza; Anwar tentu akan dikatakan mati lemah jantung atau kerana penyakit yang sukar dikesan.
 
Mahathir ini cukup licik. Jangan pula mengatakan Mahathir tidak sebijak itu untuk mengarang satu skrip filem Hindustan. Bukankah anak Mohamad Iskandar Kutty ini pernah berkursus dengan CIA pada tahun 1966? Kita patut bertanya: berkursus untuk apa dan CIA itu apa?
 
Apa pula hubungan CIA dengan Zionis dan apa pula hubungan Mahathir dengan Zionis? Hei, Najib, memang kau anak yang bacul, sama bacul dengan keponakan kau, Hishamuddin. Kau dan ketua kau Si Mamak Tongkang itu bercakap pasal Melayu.
 
Nah, aku bagitahu satu nilai Melayu kepada kau iaitu "menuntut bela".  Sejak dulu, orang Melayu akan menuntut bela ke atas sesiapa yang menganiayai atau menjatuhkan maruah keluarganya. Mahathir Mohamad Iskandar Kutty Si Mahafiraun ini adalah penjarah yang paling jahat dan maha laknat.
MM - SumBer

logika.
walaupun gua ni tak sokong umno,
tapi kita jgn tuduh org tak tentu pasal beb..
kah kah kah..

tapi khabar2 angin selalunya adalah benar.. kah kah kah

BAPA KUTTI 1MALAYSIA..
MAHA FIRUAN
KAH KAH KAH

4 comments:

  1. Tun Razak diracun..tetapi bukan oleh mahathir. Racun yang digunakan di beli dari pasaran terbuka dan dipercayai dihasilkan oleh pakar agen Mossad. Ia bukan racun arsenik kerana proses arsenik mengambil masa yang sangat panjang untuk membunuh. Razak meninggal akibat leukimia...leukimia yang dihantar sebagai racun oleh seseorang tapi bukan mahathir

    ReplyDelete
  2. Shah yang inject racun itu seorang nurse. Dia bagi air putih , rupa macam air suling. Namun mungkin ianya satu racun. Peristiwa ini berlaku di dalam hospital kerajaan di Lembah Kelang.

    Saya dah lama nak cerita pasal lanjutan kejahatan Mahathir. Namun SB larang kerana khuatir saya diapa-apakan oleh Mahathir dan CIA.

    Wallahualambissawab.....

    Kumanddie

    ReplyDelete
  3. Ntah apa2 punya dongeng yang korang merapu ni...

    ReplyDelete
  4. Ntah apa2 punya dongeng yang korang merapu ni...

    ReplyDelete

Twitter Facebook Feed