Wednesday, October 05, 2011

Mat Keling Perak!

MAT KELING
MAMAK KELING DARI PUNGKOQ
KAH KAH KAH


BN Perak menganggap tiada kawasan mengundi yang boleh dilabelkan 'hitam' iaitu yang tidak boleh dimenanginya dalam pilihan raya umum akan datang.

Menteri Besar Datuk Seri Zambry Abdul Kadir yang juga pengerusi BN Perak  berkata sama ada 'hitam' atau 'putih' sesebuah kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) atau Parlimen bergantung kepada strategi parti di samping usaha dan kerja keras setiap anggota untuk aktiviti masyarakat di situ.

"Sukar katakan kawasan tertentu sebagai 'hitam' sebab ini adalah politik. Kadangkala kawasan yang dianggap 'putih' (peluang cerah untuk menang) boleh bertukar 'hitam' kerana politik adalah sesuatu yang dinamik," katanya kepada pemberita ketika ditemui pada Hari Bertemu Pelanggan di Ipoh, semalam.



Logika -

gua nak tanya lu org.. lu org faham apa keling ni cakap?
gua pun tak berapa paham apa keling ni cakap..
cakapnya berkeling keling..

dulu masa gua kecik kecik..
Tengku dah cakap.. 
jgn bagi MAMAK KELING jadi PM..
kalau mamak keling jadi PM..
melayu akan jahanam..
MAMAK KELING akan menghancurkan UMNO..

kalau KELING saekor dia akan diam diam duduk..
tapi kalau ada geng berekor ekor..
maka kecohnya KELING ini 1malaysia boleh tahu..

tengok..
keling nak bakar pejabat pkr di damansara..
keling pakai indon buat kecoh di komtar..
keling buat kecoh di rembau..
keling buat kecoh di jambatan pulau pinang..
keling buat onar di perak..
keling buat kecoh di permatang pauh..
keling kalau sarung keris..
takkan dia jadi melayu yg bersopan santun..
tetap perangai keling juga..

sebab setiap kata dari mamak keling tak boleh di percayai..
kalau jumpa ULAR dgn KELING dalam hutan..
katok kapla KELING dulu walaupun Ular sedang mematuk lu..
faham?
kah kah kah

KETUA KELING
KAH KAH KAH

KLIK - Send - DI BAWAH INI UNTUK ANAK MUDA KONGSIKAN BERSAMA ARTIKEL!

6 comments:

  1. jumpa ular dgn mamak ketuk kepala mahathir dulu

    ReplyDelete
  2. Salam Yob,

    Duduk di Perak rasa duduk di Tamil Nadu!

    ReplyDelete
  3. Kepala Babi hitam

    ReplyDelete
  4. menteri beso perak haramjadah!

    ReplyDelete
  5. xde kje ke mngate sesame sndiri??? korang perfect sgt ke nk kate org 'keling' tu?

    ReplyDelete
  6. Ini bukan melayu.. ni keling ni

    macam man orang bukan melayu boleh jadi ahli UMNO?

    ReplyDelete

Twitter Facebook Feed