Sunday, October 02, 2011

Panas!! Jangan Amal Rasuah Kepuraan - Sultan Perak Bertitah..

INI NAMANYA RAJAGOPAL..
TUAN KENAL INI RAJAGOPAL?

KAH KAH KAH


Rasuah galak kepalsuan: Sultan Perak 2011/10/01


IPOH: Sultan Perak, Sultan Azlan Shah, bertitah rasuah yang berlaku secara berleluasa akan menyuburkan budaya kepalsuan dan kepura-puraan manakala pelabur tidak akan memiliki kepercayaan kepada sesebuah negara berimej rasuah, titahnya ketika merasmikan kompleks pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Perak di sini pagi ini. - berita Hairan.


KAH KAH KAH
BETUL.. RASUAH MEMANG MENYUBURKAN BUDAYA KEPALSUAN..
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
BETUL.. RASUAH MEMANG MEYUBURKAN BUDAYA KEPURA PURAAN..
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
BETUL.. PELABUR TAKKAN MASUK KE NEGERI YG KUAT RASUAH...
KAH KAH KAH


INI MENTERI BESAR PERAK YG SAH!
KAH KAH KAH


INI 3 ADUN YG TIDAK SANGGUP..
DI KUDAKAN OLEH PEMBANGKANG..
DEMI NEGARA MEREKA SANGGUP BERKORBAN..
JIWA DAN RAGA..
UNTUK MENJADI BEBAS..
MESRA BN
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


KLIK - Send - DI BAWAH INI UNTUK ANAK MUDA KONGSIKAN BERSAMA ARTIKEL!
 

2 comments:

  1. dua ekor kat atas tu orang islam dah tentu mereka ini tak faham hukum islam kalau tidak mereka tak sanggup menghianati amanah rakyat,orang macam ini dah tentu lawam hukum hudud harap pkr jangan ulangkan kesilapan ini dimasa akan datang.

    ReplyDelete
  2. geli geleman dengaq mamat yg dipanggil sultan cakap pasai rasuah,aku anggap dia ni seorang pembaca teks ucapan terbaik,cakap tak serupa bikin,,,ha3,cuba tanya dia,pasai apa hotel casuarina bertukaq nama?tanah yg rakyat teroka,alih2 dapat kt dia dan beribu ekaq balak dapat kt dia dan tanya dia lagi...tokeh2 mata sepet yg dok keliling dia tu sapa?bukankah puak2 tu adalah ahli persatuan perasuah elit?tanya dan tanya lagi,,dan aku rasa,kalau dia ni kalu ALLAH jemput ke alam yg kekal,,,dia rasa dia boleh jadi raja sekali lagi kot?kalau dah ingat macam tuu,eloklah dirasuahkan lagi tanah seluas kinta untuk dibawa harta dunia untuk ditanam sekali dengan dia..sedaqlah sikit asal usul keturunan kamu datang dari manusia kategori jenis mana yg pemimpin umngok dok sembah bagai nak gila,,,kami rakyat dah tahu sejarah...cuma sikit kesal sebab tok nenek aku dulu tak jadi lanun,,klu tidak,paling kurang pun kt depan nama aku tentu ada Yang Mulia.bila dikelebek AL QURAN,,maka bersyukurnya aku sebab yg dikejar oleh puak2 ni adalah untuk dunia je...baru aku tau,kita ni kt dunia cuma sementara saja,,,

    ReplyDelete

Twitter Facebook Feed