Monday, October 03, 2011

woi artis malaysia!! beraninya lu org berbogel berlakon? kitab zionis umngok apco mana lu org baca?





agak terkejut bila mendapat tahu bahawa ada jugak artis Malaysia ni yang dah setaraf artis Hollywood, Bollywood dan macam-macam wood lagi, kalau sebelum ni lu biasa dengar kisah artis ditangkap khalwat, artis perampas suami orang dan entah macam-macam..sekarang pula keluar isu, artis berbogel..

Khabarnya artis lelaki ni mula dikenali dengan sebuah drama yang sekarang hebat ditayangkan di TV3, iaitu Tari Tirana, alkisahnya empunya badan, iaitu hero drama ni, Ammar Alfian Aziz ni adalah merupakan model yang terkenal di luar negara sebelum membintangi drama ni..

Sebelum ni, beliau pernah dilanda kontroversi dengan kekasihnya..apabila gambar 'terlampau' mereka tersebar di internet..
belum dapat pengajaran lagi gamaknya...




Logika - ini adalah salah satu daripada ajaran UMNO APCO beb..
pakai lagi undang undang zionis.. kah kah kah


KLIK - Send - DI BAWAH INI UNTUK ANAK MUDA KONGSIKAN BERSAMA ARTIKEL!

12 comments:

  1. niamakahai!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. khak tuiii.. ni mesti blajo dari tambi kcik.

    ReplyDelete
  3. puki punya artis!

    ReplyDelete
  4. bajet hensem.. klau muke mcm Xiah Junsu tu ok gak.. tpi ni org ISLAM beb! haishhhhhh Malaysia Lagi Boleh skang...

    ReplyDelete
  5. wa tak tau le..tapi mcm super impose aje...tapi pa pe pon jgn buat aksi2 cam ni..dosa beb!

    ReplyDelete
  6. yaAllah..... Selamatkanlah kaum Muhammad....

    ReplyDelete
  7. Inilah jenis manusia didikan UMNO yang TAK NAK HUDUD.

    ReplyDelete
  8. semua salah..pas pun baruah bila nk buat hudud kat kelantan agak nye

    ReplyDelete
  9. Ni artis Singapore. Tu bukan perempuan tgk pun tau tu bapok

    ReplyDelete
  10. Elok2 perangai tu...mentang2 kamu artis kamu rasa bebas nak buat sesuka hati...nanti aku upah Panglima Ludah tampar lu...tui...tui...tui...baru kau tahu!

    ReplyDelete

Twitter Facebook Feed