Friday, January 13, 2012

Kabinet Dapur Selangor Terajang Hasan Ali.. kah kah kah


SAMPAI HATI LU ORG TENDANG GUA..
DAH LA SEPAK GUA DARI PAS..
TENDANG GUA DARI KABINET DAPUR..
LU ORG INGAT GUA BOLA KE??
GUA UMUR DAH BERAPA..
INI TAKKAN MEMATAHKAN SEMANGAT GUA..
UNTUK TERUS BERJUANG..
MEMASTIKAN GUA MENJADI MENTERI BESAR..
KAH KAH KAH


HASAN ALI DI TENDANG DARI KABINET DAPUR SELANGOR..

Klang 13 jan - Sultan Selangor hari ini perkenan untuk membatalkan pelantikan Datuk Dr Hasan Ali - yang telah dipecat sebagai ahli PAS Ahad lalu - daripada jawatan exco kerajaan negeri Selangor.

Keputusan itu dibuat selepas Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim mengadap baginda di Istana Kayangan di Shah Alam pagi ini.

"Memandangkan Datuk Hasan bukan lagi ahli PAS, saya telah membuat keputusan bahawa beliau tidak boleh lagi menjadi ahli majlis mesyuarat kerajaan negeri dan telah menasihati DYMM Tuanku Sultan untuk membatalkan pelantikan beliau.

"DYMM Tuanku Sultan telah bersetuju dengan pendapat saya dan baginda akan menulis surat pembatalan pelantikan YB Datuk Dr Hasan sebagai ahli majlis mesyuarat kerajaan negeri," kata menteri besar dalam satu sidang media selepas mengadap Sultan Selangor pagi tadi.


beb..
ini satu keputusan yg sangat berat sebelah..
yg mana boleh menggugat nasarurudin..
ibrahim ali dan zul liwat..
ezam nor kotak dan lockman adam..
serta juga gaps dan perkasa
akan demo habis habisan membantah perkara ini..
kahkahkah

KAH KAH KAH
KERANA APA? KERANA TIADANYA HASAN ALI..
DALAM KABINET DAPUR PAKATAN RAKYAT SELANGOR..
AKAN MERUGIKAN GOLONGAN2 UMNO APCO..
YG SANGAT MAHU MENUBUHKAN..
PARTI UMMAH SESAMA ISLAM - PUSI..
BAK KATA TUKAR TIUB..
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
BAK KATA ZUNAR..
KALAU PERAK DARUL KARTUN..
ADANYA HASAN ALI DALAM KABINET SELANGOR..
AKAN JADI SELANGOR DARUL KARIKATUR..
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
BAK KATA AMENOWORLD..
INGAT HASAN ALI..
INGAT TODI..
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
BAK KATA MILO SUAM..
HASAN ALI BERPEGANG PADA..
SIFAT2 ORTODOKS MELAYU..
MELAYU ISLAM.. ISLAM MELAYU. MELAYU ISLAM..
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
BAK KATA BAGINDA REFORMASI..
HASAN ALI ADALAH BERKAT DARI PERKASA..
DAN GEROMBOLAN2 LEMBUNYA..
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
BAK KATA CUPING MERAH..
HASAN AKIDAH..
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
BAK KATA GUA..
NAK KATA APA LAGI?
HASAN PALABANA AKAN DI IKUT..
OLEH NASA PALABUTO..
KAH KAH KAH


JGN LUPA SEMUA..
TURUN TIBAI NAJIB 2012..



KLIK - Send - DI BAWAH INI UNTUK ANAK MUDA KONGSIKAN BERSAMA ARTIKEL!

No comments:

Post a Comment

Twitter Facebook Feed