Thursday, January 12, 2012

Mereka Berbogel - bukan gua kata tapi al quran yg kata beb.. haha

Hebatnya ketuanan melayu..
di jaja di pikul utk di seru..
supaya makcik2 felda yg tidak tahu menahu..
termakan kata inilah identiti kaum bangsawan melayu..




kaum bangsawan umno hidupnya mewah..
hasil merompak wang rakyat dan mentekedarah..
inilah dia keturunan pemimpin2 sampah..
kononnya umno membawa berkah..

gua sambung..
kah kah kah kah kah kah kah

JGN LUPA..
TURUN TIBAI NAJIB 2012..


KLIK - Send - DI BAWAH INI UNTUK ANAK MUDA KONGSIKAN BERSAMA ARTIKEL!

7 comments:

  1. aku pro kiri, tapi bagi aku gambar tu biasa2 je untuk zaman sekarang. kau tak yah nak heboh sangat la, pergi tengok adik akak sedare kau dulu. macam mana?

    ReplyDelete
  2. rakyat tak kenaL pm yang sanggup berlaku kejam dengan menjamin perut BINI dan Kr0ni kr0ninya untuk mengumpul eset berbili0n tanpa menjamin rakyat didahulukan rakyat terpaksa dipinggirkan

    ReplyDelete
  3. anak mentri mana ni bro???

    ReplyDelete
  4. anak nazri aziz lorhh..

    ReplyDelete
  5. Anjing memang Bangsat....Lagi bgus kau Mampus Dari Menyusahkan Rakyat....~!!!!

    ReplyDelete
  6. Anak Nazri Aziz? Woreh aku tu, CINAMA!
    Aku nak bagi tahu Pak Cik Nazri....
    bikin malu ongtua nih...

    ReplyDelete

Twitter Facebook Feed